MIDILU


Σκληρές Ώρες


Τέσσερις η ώρα,πρωινό,4 η ώρα,
ώρα της λύτρωσης είναι,κοντά,gust near,μέσα στα πόδια-
υγρή,ανήσυχη,χωρίς γνώση,χωρίς αντίσταση,
ανεβαίνει...αποκάλυψη...




...δεν σου επιτρέπεται να ξεχάσεις...
μην ξεχνάς
μην ξεχνάς
την ανάμνηση
το χρόνο
το πρόσωπο
τα μάτια
το δέρμα




GIRL I WANT TO BE WITH YOU FOR THE LAST TIME
ALL ALONG THE WATCHTOWER
PRINCESS KEPT THE VIEW


Η στρυχνίνη της μοναξιάς στο ποτήρι των αναμνήσεων,βράδυ σε μια βροχερή γειτονιά του Katendrecht κυνηγάω τα φαντάσματα της νιότης μου,βρεγμένα μαλλιά,παγωμένος αέρας από τη θάλασσα που δεν είδα ποτέ,με τρεμάμενα μέλη του σώματος που κάπου αλλού ανήκαν σ'ένα Junkie.ψάχνω & ψάχνω.
Αυτή η κηλίδα
στάζει
μπλε  ή κόκκινο
αδιάφορο
η μουσική της λησμονιάς
σε νυχτερινό λιμάνι
(πάρκο)




αλλά αισθάνθηκα κάτι παράξενο κάτι,κάτι πολύ ιδιαίτερο...
(ρουφηξιά τσιγάρου)...μαζί του...ένα πάθος που δεν ήξερα...
που δεν είχα ξανανιώσει...του είπα,πρέπει να ξανάρθει το βράδυ
"οπωσδήποτε"...αυτό του άρεσε αλλά πριν ήρθε ο Morlok...έπεσε
να κοιμηθεί...ροχάλιζε τρομερά όταν κοιμότανε...με είχε κάνει έξω
φρενών αυτό τότε,τον ξύπνησα & του είπα ότι είμαι κουρασμένη
& τον έδιωξα...


κοιμηθήκαμε μαζί...γαμηθήκαμε...ναι...αργότερα...διανυκτερεύσαμε
στην Tourbillon με μια κουβέρτα τελείως ρομαντικά,έτσι...είχαμε κρασί
μαζί...και λοιπόν ανάμεσα στα αγάλματα του έρωτα και της Αφροδίτης
κοιμηθήκαμε...
τα πρωινά πηγαίναμε βόλτα
ή τα βράδια ξαπλώναμε & φιλιόμασταν μεσ'την βροχή...
ή όταν θέλαμε να αγοράσουμε ένα πύργο στο Ρήνο...
ή όταν αλλάζαμε ρούχα...μασκαρευόμαστε...τέτοια πράγματα κάναμε...
εκείνος ντυνότανε σαν νταβατζής...κι εγώ...εγώ είχα παλιά ρούχα-Χόλλυγουντ με φτερά...
μακριά...πραγματικά σέξυ... μακιγιαριζόμασταν στο πρόσωπο
& πηγαίναμε στον δρόμο του ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΦΑΡΟΥ...εκεί στεκόμουνα στο πεζοδρόμιο &
πηγαινοερχόμουνα  σαν πουτάνα πάνω-κάτω εκείνος από πίσω ακουμπισμένος στον τοίχο και
περιμέναμε να έρθει κανείς,ο ήλιος ήταν καυτός ήταν μια στιγμή που την είχα κάποτε ξαναζήσει
δεν ξέρω πια  πού και πότε,κοιτούσα τα μυρμήγκια


...μαζί του είχα τον πρώτο μου οργασμό δηλαδή...θέλω να πω,για πρώτη φορά ολοκληρωμένο γαμήσι.Ήταν όμορφα...(ρουφηξιά τσιγάρου)...είναι τόσο τρομερό...το ότι...κάπως έτσι...


η ερωτική φωνή του
στ'αυτιά μου...


Τεός Ρόμβος
αποσπάσματα
Συλλογή:Τηλεφυματίωση
Εκδ:Πολιτεία 1976


4 σχόλια:

ekptwtos είπε...

χάθηκα...........!!!!!!!!!

Fatale είπε...

ρουφηξιά τσιγάρου..!

καλημέρα!

Φαίδρα Φις είπε...

γεια σου έκπτωτε
το Μidilu είναι από τα πιο αγαπημένα μου κείμενα

Φαίδρα Φις είπε...

τυχερή φιλενάδα
τι να πουν κι άλλοι που το έκοψαν
εγώ δηλαδή...

φιλάκι!