όπου υπάρχει φως μυρίζω τον γκρεμό του


Έτσι όπως διαβάστηκε στην παλάμη μου και σκόνταψα στ'αλήθεια



Τόσες περιστροφές
κι όμως ο ιστός του κόσμου
μιας σπίθας υπόσχεση
ν'ανοίξουν οι ασκοί
να γίνουν όλα Β' Γραμμική
και τυραννία της στάχτης



Η όραση θ'αρχίσει ξανά



το φως συνδράμει
όσο και το σκοτάδι



μιας σπίθας υπόθεση η ζωή



αλλού η ζωή
κι αλλού η σπίθα



Ν'αφήσεις την επίλυση στον άνεμο
ή
φρόντισε με τα θαύματα
να γίνεσαι χαρτοκλέφτρα
να είναι ο έρωτας
το Δέκα του Χαμού
και να σε θέλει



Εγώ το χρόνο μου
χρακ και χρακ
μ'ένα τσεκούρι πισώπλατα
Τα υπόλοιπα
θα τα πουν στις εφημερίδες



Ποίησις είναι η κορυφή του παγόβουνου
και από κάτω
πανστρατιά οι βλαστήμιες
Αλλά εσύ
κοίτα να φτάσεις στην αγάπη
χωρίς τις βαλίτσες σου



κοίτα



Η Μήδεια και κάτι άλλες



το στόμα μου κυοφορεί
τον Όμηρο των θηρίων



Θα μπω στο μάτι της βροχής
να σύρω την εξίσωση
Αυτή που βάζεις την αγάπη θρύψαλα
και βγαίνει
αστραφτερή
στο τέρμα
πήγα τις λιακάδες μου
ένα μεγάλο γκρέμισμα
και-δεν μπορεί-θα κέρδιζα
(αλλά σκάλωσε στο λαιμό
ο τροχαϊκός του αίματος)



Τα υπόλοιπα τα ξέρετε



ότι με βρήκαν νύχτα
αλλόφρονη
να φτύνω γυαλικά της μοίρας μου
ένα κακό ψηφιδωτό
(οι άντρες που στα σπλάχνα μου ξεσάλωσαν)



ενίοτε
μικρά πτηνά



που σας διαβεβαιώ



δεν έφταιξαν σε τίποτα



Γιάννης Στίγκας
Η όραση θ'αρχίσει ξανά
Κέδρος 2006