Γκέο-Βαγκέο

για να'ναι το ίδιο
ει δυνατόν μια για πάντα
-πνεύμα του σπιτιού
φρόνημα υπερήφανο-
για να'ναι καθαρό
πρέπει με το νεκρό
να είναι αγκαλιασμένο
δυο φορές ειπωμένο
από τη μια κι από την άλλη τη μεριά
σας πήραμε σας πήραμε
και ν'απαντούν οι πεθαμένοι:
σας πήραμε κι εμείς

βάρος της ζωής μου
τι άλλο θα'πρεπε να πω
βάρος που δεν μου είσαι τίποτα
γιατί το έρμα μου είσαι
κι ύστερα,όταν οικείο γίνεσαι
μαζί μου
κι αρχίσουν οι συνέπειες των λόγων
να με χτυπούν ευθεία στο νεκρό
μην απαιτήσεις φρόνημα

με ξεπερνάει μέσα μου
ό,τι συμβαίνει
μ'ένα λεπτό φαινόμενο χαράς
σαν μολυβιά στα χείλη


Γιώργος Βέλτσος




12 σχόλια:

ΣΤΡΑΤΗΣ ΠΑΡΕΛΗΣ είπε...

αρχίσουν οι συνέπειες των λόγων
να με χτυπούν ευθεία στο νεκρό
μην απαιτήσεις φρόνημα..

με βαρος στίχοι, με παλμό..
καλησπέρα!

pandiony είπε...

ωραίο Φαίδρα Φις
θαύμα, φαντασία..
;οΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

ανέκδοτο..
χμμμχχ

Φαίδρα Φις είπε...

γεια σου Στρατή

αυτό που είπες
με...βάρος
το βάρος που δεν είναι
τίποτα γιατί είναι το έρμα

σ'ευχαριστώ πολύ
καλό βράδυ

Φαίδρα Φις είπε...

γεια σου Δία
θαύμα

μακάρι

pandiony είπε...

!!!!!!!!!!!!!!!!!άλλο ένα..

Φαίδρα Φις είπε...

γίνεται να ξεκρεμάς
όνειρα από τα κάγκελα
του κρεβατιού

από την κουπαστή
και να τα καταγράφεις?

γίνεται
εγώ στο λέω

Φαίδρα Φις είπε...

μερικές φορές
ξεκρεμάω και
θαυματάκια

pandiony είπε...

το έχω δεί!

pandiony είπε...

ωραία..
το σκληρό ανέκδοτο
το φυλάει για πιο
σκληρά βράδια..
φιλια
όνειρο γλυκό

Φαίδρα Φις είπε...

καλημέρα Δία
ξύπνησα με την απόλυτη
πίστη πως είναι Σάββατο

pandiony είπε...

καλημέρα θεά..
φιλιά απ τον οίστρο

Φαίδρα Φις είπε...

γεια σου σκιουράκι
να του δώσεις κι από μένα