γέμισε το ποτήρι μου


Γέμισε το ποτήρι μου.Από χθες προσπαθώ και είναι πάντα χθες και σήμερα και χθες και σήμερα και σαν το τώρα να μη φτάνει.Φτάνει,μα δεν αρκεί.Ο άνθρωπος με τη σκυμμένη εφημερίδα έχει πιει τρεις καφέδες.Σε μισή ώρα.Τρεις καφέδες.Είναι πολλοί,δεν είναι?Είναι πολύ?Είναι πολύ?Δεν ξέρω.

Γέμισε το ποτήρι μου.Είσαι όμορφη.Και το αγόρι με τα σπίρτα όμορφο είναι.Και γενναίο.Σας θέλω και τους δύο.Μέσα μέσα μέσα-γέμισε γέμισε,μη φοβάσαι σου λέω,αντέχω.Τα δάχτυλά μου είναι βουβά.Δεν παίζουνε πια πιάνο


πια ούτε χώνονται σε υγρές κοιλότητες


πια ούτε να μολύβι να πιάσουνε μπορούν.Καλύτερα να μη μιλάμε.Καλύτερα να --------------όλα τα βιβλία σε κάσες μέσα στο χώμα.Και τις φωτογραφίες και τους δίσκους και όλα τα εισιτήρια από συναυλίες που τόσα χρόνια φυλάμε,φιλάμε


φίλα με!Ή τέλος πάντων γέμισε το ποτήρι μου.


Δεν με χωράω απόψε.Η γριά παίζει σκάκι.Κι ο σκίουρος ροκανίζει.Κι εγώ...γέμισε το ποτήρι μου.Είμαι κόκκινη εγώ.Εγώ κάποτε γίνω κόκκινη.Γέμισε.Γέμισε.Γέμισε.

Κάτι γεμάτο να με συντροφεύει.


-Αυτή κλείστηκε,οικειοθελώς,θα λένε.
-Πάει αυτή.Τι άλλα νέα?


Γέμισε,σου λέω!Μη Φοβηθείς.Αντέχω.




Μαίρη Αλεξοπούλου
Σαπφώ 301
[Ο σκίουρος και η γριά]
Γαβριηλίδης 2008




12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"φίλα με!Ή τέλος πάντων γέμισε το ποτήρι μου."


χρειάζεται η ανάλογη γενναιότητα και για τα δυο,

λιγότερο μίσος,

περισσότερη επιθυμία( μια παρεμφερής λέξη θα ταίριαζε καλύτερα),

η αλήθεια μας όλη

και όχι η εκπλήρωση του στόχου.

Φαίδρα, πολύ ωραίο!

Φαίδρα Φις είπε...

περισσότερο για το δεύτερο ίσως

λιγότερο μίσος οπωσδήποτε
πόθος ήθελες να πεις?

ακριβώς:όλη όλη η αλήθεια μας
μαζί με την ηδεία παραίτηση
σε κάτι εξαιρετικά βλαβερό αλλά
επικίνδυνα αγαπημένο

σ'ευχαριστώ νυχτερινάκι!

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Φίλα με!
Φύλα με!
Τι θέλω; Δε θέλω;
Κι αν ξέρω τι ξέρω;
Μόνο αντέχω και σπάω σε εγκλεισμό
Εγκλείστηκε η φωνή μου
σε ήχους που δεν ακούστηκαν ή,
που δεν μπόρεσες ν' ακούσεις ή,
μάλλον δεν άντεξες να δεις
Εσύ φοβήθηκες λέω
Εγώ τι κάνω; Πάντα τα ήθελα όλα...

Υπέροχο Φαίδρα μου
κι Αγκαλιά!

Φαίδρα Φις είπε...

είναι υπέροχο Λιτσάκι
πραγματικά!

σ'ευχαριστώ πολύ για
τους πάντα όμορφους
και ψυχωμένους στίχους
σου
πάντα τρέμω διαβάζοντας

αισθάνομαι κάθε λέξη
της Μαίρης Αλεξοπούλου
μου αρέσει τόσο πολύ η γραφή της!
είναι βαθιά και ειλικρινής

σε φιλώ κι εγώ
πολύ πολύ πολύ
αγκα Λίτσα!

Δενελάβας Τάσος είπε...

Εγώ τουλάχιστον αυτή τη στιγμή γεμίζω το ποτήρι μου ..

Ξέρω .. ξέρω .. μα τι να κάνω πρώτα το ποτηρί κι ύστερα το φιλί !

Φαίδρα μου καλησπέρα .

Φαίδρα Φις είπε...

το δικό σου ε?

σ'αυτά τα πράγματα
είναι αδιάφορη η ιεραρχία

αρκεί να συμβαίνουν
ή κάποιος να σου τα χαρίζει
ακόμη κι όταν δεν τα ζητάς

γεια σου Τάσο μου

Elias Yian είπε...

Το ποτήρι γέμισε και άδειασε περιμένοντας ένα φιλί...πάντα θα γεμίζει μέχρι να έρθει.

Φαίδρα Φις είπε...

ηλίαση σας καλωσορίζω

ή θ'αδειάζει περιμένοντας
να γεμίσει ή να το γεμίζουν

καλημέρα

Mairi είπε...

Πολλές ευχαριστίες για τα όσα είπατε για τις λέξεις μου.

Μαίρη.

Φαίδρα Φις είπε...

Mαίρη χαίρομαι
πολύ που είσαι εδώ

εγώ σ'ευχαριστώ
αγαπώ ό,τι γράφεις
και σε παρακολουθώ

σε φιλώ

Φαίδρα

Mairi είπε...

Να είσαι καλά, Φαίδρα. Για μένα είναι μέγιστη χαρά να διαπιστώνω ότι μπορώ να επικοινωνώ μέσω της ποίησής μου.

Πολλές ευχαριστίες για τη φιλοξενία.

Φαίδρα Φις είπε...

να είσαι καλά κι εσύ Μαίρη
το εννοώ

σου χαμογελώ