δώδεκα τα όχι


Ανάβουν οι σταγόνες
στο φως της αστραπής
Το μυστικό τσ' αγάπης
εσύ θα μου το πεις


Δώδεκα τα όχι
και τέσσερα τα ναι
θέλει βαθιά ανάσα
να πεις τον αμανέ


Τα γιασεμιά κι οι κρίνοι
ανοίγουν την αυγή
Το ύψος της αγάπης
φαίνεται στη φυγή


Ανάβουν οι σταγόνες
το φως της αστραπής
Το ερωτευμένο βλέμμα
μοιάζει με της ντροπής


Τα άνθη της αγάπης
για να γενούν καρπός
ένα στα δέκα δένει
αν είσαι τυχερός.


Δώδεκα τα όχι
και τέσσερα τα ναι
θέλει βαθιά ανάσα
να πεις τον αμανέ


Λουδοβίκος των Ανωγείων


11 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά και εδώ Πανδιώνη!
Ξεχωριστό το τραγούδι του Λουδοβίκου.
Και η φωτογραφία σου πιο κάτω τέλεια!
Εκείνο το όχι στον τίτλο όπως έχει γραφτεί,μοιάζει με τσιγκελάκι που κρεμιούνται τα τέσσερα Ναι!
Μήπως είναι το άλλο Όχι,πάλι ο Λουδοβίκος μιλάει για αυτό,που αποκοιμήθηκε στην αγκαλιά του Ναι?
Θα δείξει...
Φιλιά στην εορτάζουσα και σε εσένα Όμορφη Ανατολική!

Tonia είπε...

Το ερωτευμένο βλέμμα
μοιάζει με της ντροπής ...

Πόσο δίκιο μπορεί να έχει ένα δίστιχο????

ΑΝΤ ΑΥΤΟΥ είπε...

"Τα άνθη της αγάπης
για να γενούν καρπός
ένα στα δέκα δένει
αν είσαι τυχερός."

Κι όμως αξίζει τον κόπο να φροντίζεις τα άνθη...
Καλημέρα σας.

Καλλιόπη είπε...

δεν το ήξερα, μου άρεσε όμως που το έμαθα!
καλή σου μέρα!

Φαίδρα Φις είπε...

sigma
ευχαριστώ πολύ
αν εννοείς το γιώτα του όχι,
ναι,δεν μπορώ να διαφωνήσω
αφού το βλέπω κι εγώ

καλημέρα
φιλιά

Φαίδρα Φις είπε...

ψιχάλα μου...
όλο το δίκιο...

σε φιλώ καλημέρα

Φαίδρα Φις είπε...

αντ'αυτού
τίποτα δεν αξίζει πιο πολύ!

ευχαριστώ
καλή σας μέρα

Φαίδρα Φις είπε...

καλημέρα Καλλιόπη μου
χαίρομαι που σου αρέσει!

γέννησες?
εύχομαι με το καλό
να φέρεις στον κόσμο το μωράκι σου
και όλα να πάνε καλά!

σ'ευχαριστώ πολύ
φιλάκι

ekptwtos είπε...

Τα άνθη της αγάπης
για να γενούν καρπός
ένα στα δέκα δένει
αν είσαι τυχερός.

DYSTHXWS!!

Φαίδρα Φις είπε...

έκπτωτε
φαντάσου να μην είσαι
και τυχερός!

καλημέρα

pandiony είπε...

λατρεμένη μου!! τώρα το είδα αυτό!