στην αγορά του Αλ Χαλίλι


Ο άνεμος θα καίει στη γη του Νείλου
μια αρχαία μυρωδιά θα μας μεθά
στον τροπικό όπως θα 'σαι του Καρκίνου
μέσα σου θα γεννιέται μια θεά


Μ' άγιο καπνό θα υφάνεις το χρησμό σου
για να μου δώσεις όταν θα ζητώ
να μπω ιεροφάντης στο ναό σου
να σ' ερμηνεύσω και να ερμηνευτώ


Στην αγορά του Αλ Χαλίλι
θα πουλάν τα δυο σου χείλη
δυο περιουσίες και άλλη μια
τέσσερις εγώ θα δώσω
θα πληρώσω όσο όσο
να μου κάνουν μία μελανιά


Θα σου αγοράσω στο Καρνάκ μπακίρια
με καλλιτέχνες θα τα πιούμε ιθαγενείς
τις νύχτες θα σου κάνω τα χατίρια
όσα ποτέ σου δε σου έκανε κανείς


Θα 'μαι η πηγή στην όαση της Σίβας
θα είσαι ο διαμαντένιος ουρανός
Θα γίνεις η βασίλισσα της Θήβας
κι εγώ ένας μαγεμένος Φαραώ


Στην αγορά του Αλ Χαλίλι
θα πουλάν τα δυο σου χείλη
δυο περιουσίες και άλλη μια
τέσσερις εγώ θα δώσω
θα πληρώσω όσο όσο
να μου κάνουν μία μελανιά


μουσική και στίχοι:Νίκος Ζούδιαρης



6 σχόλια:

quartier libre είπε...

@
"να μπω ιεροφάντης στο ναό σου

να σ' ερμηνεύσω και να ερμηνευτώ

.....................

τις νύχτες θα σου κάνω τα χατίρια

όσα ποτέ, δε σου έκανε κανείς"



μετά απ' αυτά,
τι να λέμε τώρα;...

καληνύχτα !

Φαίδρα Φις είπε...

quartier
όντως...
άσκοπες κουβέντες
θα κάνουμε μετά
από τη συμπυκνωμένη αυτή
Μαγεία...

όμορφη κατάσταση
αλλά επειδή έχει πολλά
"θα" μέσα
δεν πολυπιστεύω
ότι μπορεί να μεταφερθεί
σε πραγματικό επίπεδο

ας την αφήσουμε λοιπόν
στο ονειρικό...

καλημέρα!
φιλιά

lakis είπε...

Υπέροχος Αλκίνοος, αν και έβγαλε και καλύτερα τραγούδια μετά (και λίγο χειρότερα ύστερα). Μέρα καλή:)

Φαίδρα Φις είπε...

Λάκη δεν θυμάμαι να σου το
έχω πει ξανά
αλλά μερικές φορές
διασκεδάζω πάρα πολύ
με αυτά που λες

όπως το σημερινό σχόλιο
μ'έκανε και γέλασα

ευχαριστώ

φιλιά

quartier libre είπε...

@
μονάχα ένα ΘΑ, είπα το καϋμένο !...

Φαίδρα Φις είπε...

καλή μου quartier
σαφέστατα δεν υπονόησα εσένα
μα ολόκληρο το τραγούδι
με τα πολλά του "θα"...

εξ'ού και οι φούσκες
στη φωτό...

σε φιλώ
καλημέρα