ξημερώνει πάλι...



Ξημερώνει πάλι
με αδειανό κεφάλι
Απ' το αλκοόλ
είμαι πάλι γκολ
είμαι μαύρο χάλι

Ξημερώνει η μέρα
λόγια στον αέρα
άλλο ένα πρωί
στην παλιοζωή
ποιος θα φάει τη σφαίρα.

Ξημερώνει πάλι
σκέτη παραζάλη
Πάει και αυτή η βραδιά
κοίτα τη καρδιά
φλόγες βγάζει πάλι

Ξημερώνει κι έχω
λόγο για ν'αντέχω
Αλλο ένα πρωί
στην παλιοζωή
κάποιον να προσέχω

Εσένα παιδί μου
μονάχα για σένα μεθώ
Καμένο χαρτί μου
μονάχα εσένα ποθώ

Ξημερώνει πάλι
μια ζωή σαν άλλη,
Σπάει ο τσαμπουκάς
όλα είναι κας
μπρος περνάν κι οι άλλοι

Ξημερώνει κι όλα
μαύρη καραμπόλα
άνθρωποι στουπιά
τι να θέλω πια
θέλω πάνω απ' όλα

Εσένα παιδί μου
μονάχα για σένα μεθώ
Καμένο χαρτί μου
μονάχα εσένα ποθώ

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Γράφω κι εδώ αφού άκουσα το τραγούδι που μου αρέσει πάρα πολύ.
Πιστεύω ότι ο Μαζωνάκης έχει πολύ καλή φωνή και αδικείται με τα τραγούδια που συνήθως τραγουδάει.
Ο Κραουνάκης του πάει εξαιρετικά!
Και η ταινία δεν ήταν καθόλου άσχημη.
Σε φιλώ.Θα τα πούμε αργότερα και αναλυτικότερα.

Ανώνυμος είπε...

Φιλενάδα θα συμφωνήσω με τον σίγμα και χαίρομαι που "απενοχοποιείς" μια αδικημένη φωνή.Για να μην παρεξηγούμαι, από τον ίδιο τον Μαζωνάκη αδικημένη...Το τραγούδι είναι φοβερό αν και προτιμώ την εκτέλεση που ντύνει την ταινία Κουράστηκα να σκοτώνω τους αγαπητικούς σου.
Μούτσι μούτσι

Ανώνυμος είπε...

Συγνώμη,συμπληρώνω επίσης ότι για πολλούς αποτελεί ταμπού να παίξουν Μαζωνάκη στο μπλογκ τους.Αλλά εσύ δεν χαμπαριάζεις!
Ξαναμουουουουουουτςςςςς!

Φαίδρα Φις είπε...

sigma
είμαι σύμφωνη
καλή φωνή
του πάει ο Κραουνάκης μια χαρά

και η ταινία πολύ ευχάριστη

ευχαριστώ σε φιλώ κι εγώ

Φαίδρα Φις είπε...

Ακριδούλα δε νομίζω ότι περίμεναν
εμένα
για την απενοχοποίηση
τα καταφέρνουν και μόνοι τους

ωστόσο και με σένα συμφωνώ
αδικείται από μόνος του

αλλά τον μαναντζάρει ο φίλος μου ο Δημήτρης και δεν λέω κουβέντα

πάντως η φωνή του είναι πολύ καλή
στο ρεπερτόριο υπάρχει πρόβλημα

θα δούμε

φιλάκια