η νύχτα


δεν καταφέρνω να κοιμηθώ.έχω μια γυναίκα σφηνωμένη στα βλέφαρα.αν μπορούσα,θα της έλεγα να φύγει.μα έχω μια γυναίκα σφηνωμένη στο λαιμό.

απάλλαξέ με δέσποινα από τα ρούχα και τις αμφιβολίες.
γύμνωσέ με γλίτωσέ με

αποκοιμιέμαι στην όχθη μιας γυναίκας:αποκοιμιέμαι στο χείλος μιας αβύσσου

αποσπώμαι από τ'αγκάλιασμα,βγαίνω στο δρόμο.στον ουρανό,που ήδη αχνοφέγγει,διαγράφεται λεπτούτσικο το φεγγάρι.
το φεγγάρι είναι ηλικίας δύο νυχτών.
εγώ,μιας.

Ο Καταβροχθισμένος Καταβροχθιστής

Το χταπόδι έχει τα μάτια του ψαρά που το καμακώνει.Χωμάτινος είναι ο άνθρωπος που θα τον φάει το χώμα που του δίνει να φάει.Το παιδί τρώει τη μάνα κι η γη τον ουρανό,κάθε φορά που δέχονται τη βροχή από τα στήθη τους.Το άνθος,το λαίμαργο,κλείνει γύρω από το ράμφος του πεινασμένου για τους γλυκούς χυμούς του πουλιού.Δεν υπάρχει αναμένων που να μην είναι αναμενόμενος,μήτε εραστής που να μην είναι στόμα και μπουκιά,καταβροχθισμένος καταβροχθιστής:οι εραστές αλληλοφαγώνονται από την κορυφή ως τα νύχια,παντελώς,πανίσχυροι,παμφάγοι,δίχως να περισσέψει ούτε η άκρια ενός αυτιού ή το δάχτυλο ενός ποδιού.


Εδουάρδο Γκαλεάνο

16 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Απλά ήθελα να αφήσω και εδώ ένα σχόλιο.Να σου πω ότι το κείμενο που ανάρτησες είναι θαύμα.Και ότι αδικείται εξαιτίας της θάλασσας.
Χρόνια σου πολλά μικρό μου.
PTH

Φαίδρα Φις είπε...

ευχαριστώ
ίσως δεν το σκέφτηκα πολύ
από παρόρμηση τα ανάρτησα
αλλά έχεις δίκιο
προφανώς θ'αδικηθούν

Roadartist είπε...

Απλα χρονια πολλα και καλα..

Ανώνυμος είπε...

love you more
love you the most

Ανώνυμος είπε...

ki edw afto

Να να να να να να...
Μπορεί να μη σε ξαναδώ, το ξέρεις;
Να να να να να να...
Αύριο δεν θα 'μαι εδώ, το ξέρεις;

Λο λο λο λο λο λο...
μη μου πεις πως μ' αγαπάς
ούτε 'γω δεν θα σου πω
τίποτα, τίποτα

Αν θες μπορώ
να χορεύω ως το πρωί
ένα τραγούδι που να λέει
ότι θες εσύ

Να να να να να να...
Το ξέρω πως δεν μ' αγαπάς, το ξέρεις;
Ξεχνάω ότι και συ ξεχνάς, το ξέρεις;

Λο λο λο λο λο λο...
Δε μας μένει πια καιρός
πες μου ότι έχεις να μου πεις
σήμερα, σήμερα
αν θες μπορώ
να σου στείλω ένα πρωί
ένα γράμμα που να λέει
ότι θες εσύ

Ανώνυμος είπε...

Πράγματι είναι καταπληκτικό το κείμενο...
Οι εικόνες του μου θύμισαν λίγο τους στίχους του Τάσου Λειβαδίτη:

'Oλη τη νύχτα πάλεψαν απεγνωσμένα να σωθούν απ' τον εαυτό τους,

δαγκώθηκαν, στα νύχια τους μείναν κομμάτια δέρμα,

γδαρθήκανε σαν δυο ανυπεράσπιστοι εχθροί,σε μια στιγμή,

αλλόφρονες, ματωμένοι, βγάλανε μια κραυγή σα ναυαγοί,

που, λίγο πριν ξεψυχήσουν,
θαρρούν πως βλέπουν φώτα, κάπου μακριά.

Κι όταν ξημέρωσε, τα σώματά τους σα δυο μεγάλα ψαροκόκκαλα ξεβρασμένα στην όχθη ενός καινούργιου μάταιου πρωινού

Έρωτας

Ανώνυμος είπε...

ouπςςςς Ξεχάστηκα

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και προπάντων καλά με δυνατές εμπειρίες ζωής.

έβαλα link για το Προμηθέα σου, είναι υπέροχος, στο χω ξαναπεί.

Βασίλης είπε...

ΜΙΑ ΝΥΧΤΑ


Τη νύχτα αυτή
Θα’ ρθει να με βρει
Μια γυναίκα χλωμή
Μα το καθετί που ίσως μου πει
Θα’ ναι η αφορμή!

Ζει σε κόσμο μυστικό
Από τη νύχτα πιο σκοτεινό
Μα νοιώθω ναυαγός
Κι εκείνη πλοίο και φως.

Τη νύχτα αυτή
Θα’ ρθει να με βρει
Μια γυναίκα χλωμή
Μα το καθετί που ίσως μου πει
Θα’ ναι μια γιορτή.

Κρύβει στο κορμί
Μια φλόγα χρυσή
Μια ασημένια χορδή
Μα το καθετί που ίσως μου πει
Θα’ ναι μια φυλακή

Ζει σε κόσμο μυστικό
Από την νύχτα πιο σκοτεινό
Μα νοιώθω ναυαγός
Κι εκείνη πλοίο και φως

Ότι κι αν συμβεί
Τη νύχτα αυτή
Θα’ ναι μόνο η αρχή!!
…………………………………………………………….
Ήταν το πρώτο που μου ήρθε όταν διάβασα το κείμενο αυτό
Και είπα να σου αφιερώσω κι εγώ ένα τραγούδι για τη γιορτή σου,…

Καλημέρα !!!

Fatale είπε...

Φαίδρα...
εξαιρικό το σημερινό κείμενο.


Χρόνια Πολλααά

ότι επιθυμείς να το δεχτείς
και πάντα δημιουργική.

Φιλιά Φιλιά..

pandiony είπε...

καλα???
φιλιά λατρεμένη Φαίδρα Φίς

Φαίδρα Φις είπε...

roadartist
να είσαι καλά κοριτσάκι
σ'ευχαριστώ πολύ

σε φιλώ

Φαίδρα Φις είπε...

sigma,
καλωσόρισες
σ'ευχαριστώ πολύ
για τα όμορφα λόγια
και τους στίχους

καλημέρα

Φαίδρα Φις είπε...

οδοιπόρε καλημέρα
σ'ευχαριστώ πολύ
για τ'αγαπημένα πάντα λόγια
του Τάσου Λειβαδίτη

και για την προτίμησή σου

σε φιλώ

Φαίδρα Φις είπε...

Βασίλη,καλέ μου
ευχαριστώ πολύ
για το τραγούδι

κάτι έχει να πει κι αυτό...

κι εσύ περισσότερα

σου στέλνω τη σκέψη μου
και σ'ευχαριστώ βαθιά

Φαίδρα Φις είπε...

φιλενάδα ευαίσθητη μοιραία

σ'ευχαριστώ πολύ πολύ

σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά

καλημέρα

Φαίδρα Φις είπε...

καλημέρα αγαπημένη μου Δία
είμαι καλά