το τραγούδι της λίμνης


"Μεσ' στο νερό ψάρι χρυσό γλιστράς κι εγώ ψαράς με δίχτυ αδειανό Θάλασσα εσύ κι εγώ ο ναυαγός σου Στην αγκαλιά σου πεθαίνω και ζω Είσαι νοτιάς κι εγώ πουλί χαμένο Εκεί που θέλεις με πηγαίνεις, με πετάς Είσαι βοριάς, παγώνεις τα φτερά μου Κι ύστερα μ' ένα φιλί ψηλά με πας Κρατάς εσύ τιμόνι και πανιά Κι εγώ παιδί χαμένο μοναχό Μάγισσα εσύ κι εγώ ακόλουθός σου Χωρίς εσένα δεν ξέρω να ζω Είσαι νοτιάς κι εγώ πουλί χαμένο Εκεί που θέλεις με πηγαίνεις, με πετάς Είσαι βοριάς, παγώνεις τα φτερά μου Κι ύστερα μ' ένα φιλί ψηλά με πας"

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Υπέροχο τραγούδι!Το έχω χαρίσει μια φορά και ποτέ ξανά.

Εσύ Φαίδρα?Το έχεις χαρίσει σε κάποιον?

Πότε μπορώ να σε βρω?Με έχει πιάσει μια ανυπομονησία να συζητήσουμε.

"ο ίδιος"

Φαίδρα Φις είπε...

καλημέρα ξανά "ίδιε"
ναι, το έχω χαρίσει σε κάποιον
και σ'αυτόν το ξαναχαρίζω ακόμα...
θα έρθει η ώρα να συζητήσουμε,μην ανησυχείς και μην αγωνιάς,
όλα έχουν το χρόνο τους.

Φαίδρα Φις είπε...

και με κάνεις και γελάω ακόμα...
δεν μπορώ να φανταστώ ένα ......σαν εσένα να έχει και φτερά και σφαίρες και δηλητήρια.

Φαίδρα Φις είπε...

κάτι είναι κι αυτό,που με κάνεις και γελάω ακόμα...
θέλω κι εσύ

Ανώνυμος είπε...

Δεν καταλαβαίνω και τα τρία σχόλιά σου.

Μάλλον τα δύο τελευταία δεν είναι για μένα.Σωστά?

"ο ίδιος"

Φαίδρα Φις είπε...

"ίδιε" σωστά...
είναι για κάποιον που έχει φτερά...

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή είναι ο άγγελός σου?

"ο ίδιος"

Φαίδρα Φις είπε...

για μένα είναι
αλλά εκείνος το ξέρει???

χα

Ανώνυμος είπε...

δεν πρέπει να το μάθει?
"ο ίδιος"

Φαίδρα Φις είπε...

του το έχω πει αλλά δεν δείχνει ούτε να το πιστεύει ούτε να μου έχει εμπιστοσύνη
και πολύ περισσότερο πίστη σε ό,τι νιώθω,
έστω...

Ανώνυμος είπε...

Σ'αγαπάει?
"ο ίδιος"

Φαίδρα Φις είπε...

όχι

Ανώνυμος είπε...

Αδύνατο!
"ο ίδιος"