Για έναν ξιφομάχο..*


Θέλω την καρδιά να σφίξω
πέτρα πίσω μου να ρίξω
και να φύγω

Μάλιστα κύριε

Μες στον χρόνο να περάσω
κι αν μπορέσω να ξεχάσω
λίγο-λίγο

Μα τις νυχτιές σαν συλλογιέμαι
τα μάτια της τα μενεξιά
φοβάμαι και αναρωτιέμαι
πως θα σ' αντέξω
μοναξιά

Θέλω μια στιγμή να φτάσει
που ότι με κρατάει να σπάσει
να ξεφύγω

Όλα να τα λησμονήσω
και σε μια γωνιά να σβήσω
λίγο-λίγο

*Τί να σου ευχηθώ αγαπημένε;
Δεν χρειάζεσαι πια τις ευχές μου, άγγελέ μου.
Μου φτάνει που γεννήθηκες.
Τωρα εσύ είσαι η ευχή μου.

7 σχόλια:

ΤΟ ΑΛΦΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ είπε...

Πέννυ

Καλό φθινόπωρο και... έπεται χειμώνας

Νασαι πάντα καλά και χαρούμενη

Sταυρούλα Κουγιουμτσιάδη είπε...

Χαμόγελο, εύχομαι και... ήρεμες, γλυκές αναμνήσεις, κοιτάζοντας πίσω και... ψηλά.
Να θυμάσαι, μπορεί και να σε βλέπουν και να χαμογελούν, που έμαθες τόσο γενναία να ξυφομαχείς, Ποιήτρια.
Καλό Χειμώνα!

Penny είπε...

Σκορπιός
ευχαριστώ για τις ευχές. Κι εσύ να'σαι καλά!

Σταυρούλα μου
μακάρι.Καλό χειμώνα και σε σένα. Σήμερα είχαμε και την πρώτη μας βροχούλα..

Φαίδρα
φοβερό το τραγούδι! δεν το ήξερα :)
http://www.youtube.com/watch?v=TILwTz3e9DI&feature=related

Ο.Ξ. είπε...

ξέρεις εσύ. και ξέρεις ποια εσύ.
http://www.youtube.com/watch?v=tgMNrMgiUBE

Penny είπε...

ο.ξι
αν η αφιέρωση στην "ξέρω γω ποιά" γινόταν στο προηγούμενο ποστ ίσως να μην με προσέβαλε τόσο η "τυφλωσή" σας.

ΟΞ είπε...

αν η αφιέρωση ήταν για σας Penny, θα
μπορούσατε να προσβληθείτε. Ξέρετε
όμως ότι δεν ήταν για σας.
Ποτέ δεν ισχυρίστηκα πως
είμαι ανοιχτομάτης.
Ίσα-ίσα...

Penny είπε...

οξ
με ξαφνιάζει δυσάρεστα η απάντηση σας.τίποτε άλλο, από μέρους μου.