ΣτΑ ΑκρΑ^


Μανάκι μου, μανάκι μου

μανάκι μου, μανάκι μου

μανάκι μου, μανάκι μου

πονεί το κεφαλάκι μου.


Μανάκι μου, και βρε και βρε

μανάκι μου, και βρε και βρε

μανάκι μου, και βρε και βρε

που θα βρεις μάγκα σα κι εμέ.


Τι με κοιτάς νταήδικα

τι με κοιτάς νταήδικα

τι με κοιτάς νταήδικα

θαρρείς πως σε φοβήθηκα.


Εκεί που πας, εκεί που πας

εκεί που πας, μην ξαναπάς

εκεί που πας, μην ξαναπάς

το κεφαλάκι σου θα φας.


Έχασα τη μανία* μου

έχασα τη μανία μου

έχασα τη μανία μου

απ' την απροσεξία μου.


Κυρ' αστυνόμε μην βαράς

κυρ' αστυνόμε μην βαράς

κυρ' αστυνόμε μην βαράς

δε φταίω γω ο φουκαράς.


*κατά μια άλλη εκδοχή, "τη μαντήλα μου"

^για την παρηγοριά απάντων των αποκλεισμένων..

7 σχόλια:

enfant raté είπε...

:-))

Καλησπέρα!

Βρίσκεστε εκεί που νομίζω ότι βρίσκεστε;

pandiony είπε...

-ναι! κι εγω νομιζω αυτό το μωσαικό πλακάκι πως μου θυμίζει κάτι απο τον ΑιΓιάννη..-

ΜΟΥ ΛΕΙΠΕΤΕ ΑΠΕΛΠΙΣΤΙΚΑ!!!!!!!!!!!!

Penny είπε...

Γειά σας αδέρφια!
ναι ήμασταν κι εκεί, παιδί..
Εγώ από χθες στο άστυ.

Πού 'σαι Διάκι;
Αραξες;

pandiony είπε...

καλημέρα Πέννυ αγαπημένη,
τα έμαθα τα ταξιδιάρικά σας!!! και χάρικα διάπλατα γιατι ήμουν κατα κάποιον τρόπο κι εγώ εκει! με την παλιοπαρέα!
..τα σκ τρέχω στα ποτάμια και στις λίμνες αντί ηρεμιστηκών. αυτό το σκ πάμε γόρτινα, δέλτα και λίμνη λάδωνα..
καμια φορά περπατάω το βράδυ την παραλία της στροφυλιάς στο φεγγαρόφωτο και είναι χιλιόμετρα η ακτή του δάσους ακατοίκητη! εκεί νιώθω νεραϊδικό και μάγισσα!
τούτο το φεγγάρι άφησα την γραφή κέρασμα στα φύλλα να χουν θροϊσματα απ’ τα περάσματα.. έχω πάθει, αποφεύγω τους ανθρώπους...πέφτουν γύρω μου οι μάσκες τους και τα πρόσωπα τους είναι πιο ανέκφραστα και απο
της κολοκίθες στην πατρών-πύργου!
ακούς.. απο νοέμβρη μιανμαρ μπουρμα καλκούτα. ψάχνω για ομάδα, ψήσου!

Penny είπε...

Μπράβο αστέρι!
Ναι,δίκιο έχεις, ήσουν εκεί, το λέγαμε κι εμείς.
Το ξέρεις οτι η καταγωγή μου είναι από Δάφνη, ένα χωριό δίπλα στον Λάδωνα;
Ψήνομαι σε χαμηλή φωτιά γιατί δεν υπάρχει σάλιο ούτε για γραματόσημο..
Αφού γλίτωσα ράστα και τατού και δεν έφυγα κατευθείαν για..κατμαντού να μην ξαναγυρίσω,καλά(δεν)είμαι:)

pandiony είπε...

έλα! ήμουν εκει και την προηγούμενη εβδομάδα και πέρασα απο τη Δάφνη και είχε πανιγύρι το σάββατο με τσολιάδες και τέτοια! κατασκηνώσαμε στη ’’σμίξη’’ στο δέλτα δλδ και απο κει βγαίναμε απο το χωματόδρομο στη λίμνη. όπως ανέβαινα στο φράγμα του Πηνειού παρασκευη βράδυ σχεδόν μεθυσμένη απο την Αμαλιάδα μέσα στους λαβίρυνθους εκει χτυπήσαμε και λαγό!! με τον ανανά-το αμάξι- και η κυραπαναγιότα απ’ τη Δάφνη -που βοσκά κατσίκια γυρω εκει αν τη ξέρεις- με βοήθησε και τον ξεκοιλιάσαμε!! πολύ δύναμη ε!! σ’αυτο το μέρος εχω πάει όλες τις εποχές αμέτρητες φορές.
πανέμορφα είναι ’’αρνταν’’!

pandiony είπε...

Πέννυ, ξέρεις; πέρασε εκει που ήθελε η μικρή της φίλης μας; σήμερα πηραν αποτελέσματα. το σκέφτομαι μα δεν εχω το τηλέφωνο μου εδω πέρα..