ΑΛΕΞΗ ΣΕ ΣΕΝΑ



8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Hey you,
don't help them build the wall
don't tell me there's no hope at all
TOGETHER WE STAND
DIVIDED WE FALL

Πέννυ

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Αντίο Αλέξη!...

Φαίδρα Φις είπε...

Πεννάκι
το τείχος ξαναχτίζεται
μέσα σ'αυτό θέλουν να μας χτίσουν ζωντανούς...

Φαίδρα Φις είπε...

Λίτσα ευχαριστώ για την παρουσία σου

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα και από εμένα...

Δεν έχω να πω πολλά... ακούω μόνο!

Φαίδρα Φις είπε...

οδοιπόρε καλημέρα
τι να πούμε περισσότερο...
είπαμε
τα λόγια τελείωσαν και ευτυχώς

από μέρες περάσαμε στις πράξεις
επιτέλους!

lakis είπε...

Οι εικόνες τα λένε όλα. Ακόμη και οι σιωπές τώρα ακούγονται πιο εκκωφαντικές από ποτέ.

Φαίδρα Φις είπε...

Λάκη μου,συμφωνώ...
ακόμα θέλω να πω πως οι σιωπές είναι και συνενοχή τέτοιες ώρες,
για μένα και σε κάποιες περιπτώσεις,είναι και συνέργεια.

έχω βγει από τα ρούχα μου τις ημέρες αυτές

από πότε συνιστά ποινικό αδίκημα
η διαδήλωση στο δρόμο?

προσπαθούν να μας φυτέψουν ενοχές σαν σφαίρες
επικαλούνται την ανύπαρκτη ηθική τους γι'αυτό

φτάνει.

σου λέω καλημέρα
αλλά ξέρω ότι δεν είναι