είναι επικίνδυνο ν'ανοίγεις την πόρτα σου σε άγνωστες μικρές

Θα παίξω την παρθένα πάλι
μ'αθώες καστανές αφέλειες
στρωτά σαντάλια
και λευκό μπλουζάκι
άοπλη,άμωμη δεκατριάρα
σε παραδόσεις γαλλικών
και διαλέξεις για τον Εμπειρίκο
Όλο και κάποιος σαραντάρης
θα βρεθεί
με τάσεις διαστροφής
και λίγο εξεζητημένα γούστα.


έχω λεπτά
ωραία
δάχτυλα
πιανίστας
μα όμως παίζω
ακορντεόν
μια
που το πιάνο
είναι ακριβό
κι εξάλλου
έχουμε
μικρό
σαλόνι


Τώρα μπορώ
να σου τηλεφωνώ σε ώρες
ακατάλληλες
να δικαιούμαι δεύτερο κλειδί
και να διαλέγω
τις γραβάτες σου
είτε το θέλεις
είτε όχι
σ'έχω στριμώξει για καλά
και έπεται συνέχεια

στον Ελύτη,πάλι
και συνεχίζω να
κυκλοφορώ με γιαγιά απ΄την
Προύσα και βέρο Θεσσαλό
παππού μαύρα μαλλιά
και μόνιμη αφηρημάδα
φανατική καπνίστρια των γκολουάζ με
κλίση στην ορειβασία
ούτε Μαρίνα,ούτε Ελένη
αλλά με κάποια αξία
τέλος πάντων


Με χαρακτήρα ασταθή
και τάσεις διαστροφής
παίρνεις τηλέφωνο
τρεις το πρωί
να πεις
πως χιόνισε
στη Σαλονίκη
(Δεν σου θυμώνω όμως
και το ξέρεις)


Το να με φουντάρεις στη θάλασσα
δεν είναι ο καλύτερος τρόπος να με
ξεφορτωθείς

τώρα υποτίθεται πως
πρέπει να του δίνω
και να μη σκάσω
μύτη
για τα επόμενα
διακόσια χρόνια
όμως δε
θα το κάνω
έτσι,για να σκάσεις
Γλυκερία Μπασδέκη

4 σχόλια:

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Με γκουλουάζ αυθεντικό
και άφιλτρο
Στ' ακορντεόν κάποιος ρυθμός
τανγκό
Έξω το δείλι και τ' αγιάζει
τ' άσπλαχνο,
μέσα βραδιάζει και είμαι απών
Απών στους ρόλους-παρουσίες
των σκιών
στους τέσσερεις τους τοίχους μου
φαντάσματα ψυχών
Σεργιάνισμα ανυπόταχτο,
δίχως ρυθμό,
βουλιάζω παραδομένος
σε μονοπάτια παράνομων αχών

Πύρινα!

Φαίδρα Φις είπε...

εκπληκτικό Δεσμώτη!
ευχαριστώ πολύ...

μέσα βραδιάζει κι είμαι απών

"κοιτάζω έξω και χαράζει
κι έγινε το αύριο πάλι χθες"

σου στέλνω φιλιά αδέσμευτα
αλλά να φωτιάζουν

Ευαγγελία Πατεράκη είπε...

Φαίδρα είναι όμορφα τα αδέσμευτα, βλέπεις με κούρασαν τόσους αιώνες οι αλυσίδες μου...

Ευχαριστώ πολύ κι εγώ!

Φαίδρα Φις είπε...

καιρός λοιπόν να τις αποτινάξεις!

φιλιά φιλιά